V tomto týdnu byly děti seznámeny s koloběhem vody v přírodě, jeho důležitostí pro život na zemi, a to prostřednictvím pohádky O sněhové vločce. Řekli jsme si, jak sněhová vločka vzniká a že každá je jiná - originální. Během celého týdne děti měly možnost vytřihovat vločky a tím si procvičovat stříhání a jemnou motoriku. Tyto vločky jsme následně využili v pohybových hrách a ranních cvičeních.
Vločky také hrály hlavní roli při předmatematických dovednostech - řadili jsme vločky od největší po nejmenší, procvičovali jsme číselnou řadu 1 - 10, pravou a levou stranu, nahoře, dole, skládali jsme vločky do sloupců a řádků.
V neposlední řadě jsme si procvičovali roční období, měsíce zimy, určovali jsme znaky ročních období a opakovali jsme si dny v týdnu.
V pracovních činnostech jsme si nalepili vločku z proužků papíru na podklad a následně vytvořili tzv. frotáž.
V hudebních činnostech jsme nacvičovali písně Sněží, sněží; Dva mrazíci; Vrabeček a sýkorka; Bude zima. To vše jsme ztvárnili pohybem, rytmizací a doprovodem na Orffovy nástroje.
V rámci Dni otevřených dveří jsme navštívili ZŠ Šromotovo, kde nám paní učitelky z této školy umožnily nahlédnout do výuky dětí a to v oblasti robotiky a programátorství, a matematiky, která je vyučována Hejného metodou.
A i v tomto týdnu jsme měli příležitost pogratulovat oslavenci a dát mu hobla.