I druhý březnový týden se nedl v duchu vody, voděnky.
Důkladně jsme zopakovali vše, co se děti o vodě dozvěděly týden předešlý. Je vidět, že téma je zaujalo, protože si vzpomněly na každý detail.
Tento týden jsme se konkrétně zaměřili na moře. Pomocí knih a různých manipulačních pomůcek jsme poznávali zajímavosti mořského života.
Pomocí knih jsme se naučili mořské živočichy pojmenovávat a poznávat na obrázku. K učení jsme zvolili také pohybové básničky a různé pohybové hry, aby si děti tohle téma samy prožily.
Hlavní prací toho týdne bylo velké kolektivní dílo "MOŘSKÉ DNO" - pomocí sádry, kamínků, mušlí a dalších pomůcek jsme vytvořili obraz, který představoval tajemství moře.
Mimo to jsme se aktivně zabývali také matematickou řadou, prostorovou orientací, rozvojem paměti - pomocí básniček a písniček, velký důraz byl opět kladen na rozvoj komunikativních dovedností a proto byly každodenně zaváděny logopedické chvilky.
Jelikož nám počasí tento týden skutečně přálo, vydali jsme se na delší procházku k řece Bečvě, kde jsme na vlastní oči vodu prozkoumali a při této příležitosti také nakrmili kačeny.