Týdnem nás prováděla badatelská činnost při sledování stop různých živočichů. Stopy jsme zkoumali nejen na papíru, kdy děti přiřazovaly jednotlivé stopy k zvířatům, ale i ve sněhu, kde bádaly komu stopy patří. Rozlišovali jsme stopy malé x velké, vnímali vzájemné rozdílnosti a rozvíjeli předmatematické představy. Pozorovali jsme nejen stopy, ale i živočichy samotné-zbarvení, počet nohou a poznávali jsme je dle zvuku.
V rámci pohádky Boudo, budko byla podporována orientace v prostoru, předložky místa-za, před, vedle, mezi a řadové číslovky-první, poslední. Byly rozvíjeny dramatické a rytmické dovednosti při dramatizaci pohádky-Boudo budko a pohybovém ztvárnění básně-Stopy. Zahráli jsme si na orchestr při zpěvu lidových písní, Zima, zima tu je.
Podporovali jsme kolektivního ducha při zpracování skupinové práce-Les v zimě. Každý se zapojil a v týmu tvořil společný obraz-dokreslovali jsme pozadí, kreslili a stříhali lesní zvěř, stopy či myslivce.