Během týdenního tématu byly děti seznámeny s vodními živočichy ve slané a sladké vodě. Dle vlastního uvážení následně přiřazovaly vodní živočichy do přirozeného prostředí. Byla rozvíjena slovní zásoba o názvy živočichů-sumec, mlok, štika, okoun, cejn.
Na základě písně Voda, voděnka byly rozvíjeny hudební dovednosti-rytmizace, vnímání tempa hudby, děti ztvárnily hudbu pohybem.
Částečně jsme se dotkli i ekologické výchovy a řekli jsme si, co do vody patří a nepatří a tyto předměty jsme vytřídili.
Součástí vzdělávání je také předmatematická a předčtenářská gramotnost. Matematické pojmy - více x méně, číselná řada do 8, porozumění textu, nácvik básní a písní k tématu.
Ve výtvarných činnotech děti měly za úkol namíchat barevné veselé pozadí a do něj vložit složený list sněženky. Děti si procvičily cit pro barevnost, stříhání, skládání a lepení.
V úterý 12. 3. k nám zavítal pan Slávek Boura a jeho logohrátky. Děti si celou hodinu náramně užily a s panem Slávkem spolupracovaly. Děti měly možnost kouzlit, procvičit si nejen obličejové svaly, ale i celé tělo. Odměnou panu Slávkovi byl dětský smích a radost v dětských očích.
V tomto týdnu jsme také navštívili knihkupectví Ezop, a to z toho důvodu, že březen je měsíc knihy. Děti měly možnost si prohlédnout knihy, které je zaujaly, a samozřejmě byly poučeny, jak se s knihou zachází.
Nezapomněli jsme také popřát k narozeninám našemu nejmladšímu Badateli.