I když naše řady zasáhla chřipka a další nepříjemné nemoci, nelenili jsme a ponořili jsme se do pohádky o Sněhové královně. Byly rozvíjeny řečové dovednosti a vyjadřovací schopnosti-převyprávění příběhu, vysvětlování dobrých a zlých lidských vlastností, tvorba slov opačného významu, význam slovní formulace-srdce jako z ledu. Děti se prohlížely v zrcadle a popisovaly svůj vzhled. Následně jsme vyzkoušeli dramatizaci zrcadel-děti stály ve dvojicích naproti sobě, jedno z dětí bylo zrcadlo a druhé odraz. Zrcadlo kopírovalo pohyby odrazu. Učili jsme se trpělivosti, soustředěnosti a přesnosti pohybů.
V rámci vyprávění měly děti možnost vytvořit si originální ledový obraz. Nejprve jsme vytvořili zamrzlé pozadí prostřednictvím igelitu a následující den jsme odhalili, jaká kouzla nám mráz na papír vytvořil. Po sejmutí igelitu děti tvořily ledové ozdoby z alobalu-stromy, spirály, sněhovou vánici. Byla rozvíjena jemná motorika a fantazie. Byly rozvíjeny hudebně pohybové dovednosti při tanci ledových květů-se sáčky. Rozlišovali jsme rozdíl mezi silným a slabým šumem a reagovali jsme na změnu pohybu dle hudebního doprovodu-Čtvero ročních období-Zima.
Nezapomněli jsme popřát našim oslavenkyním, které nás pohostili zdařilými dobrotami. Byl ponechán prostor i volné hře, která je potřebná pro komunikaci a kooperaci dětí s vrstevníky, přispívá k rozvoji fantazie a tvořivosti.