Každý je doma tam, kde bydlí,
kde má své místo u stolu,
kde má svou postel a svou židli.
Doma jsou všichni pospolu.
Pes má svou boudu, krtek noru,
zajíc má pelech ve křoví,
vrabčák má hnízdo na javoru.
Doma si všichni vyhoví.
A šnek je doma, ať je, kde je -
svůj dům si nosí na hřbetě.
Ať svítí slunce nebo leje,
je doma všude na světě.
V tématu Místo, kde žijeme si děti osvojovaly pojmy nahoře, dole, vedle, pod. Co je kulaté a co rovné nebo krátký, dlouhý. Děti popisovaly svůj pokoj, který se poté pokoušely zakreslit.
V rozumových dovednostech jsme se více seznamovali s Českou republikou, naší vlajkou, vellikosti území - mapou, hlavním městem Prahou a dalšími symboly.
Po cestě do Zbrašovských Aragonitových jeskyní jsme nacházely turistické značky a piktogramy, které nás doprovází na každé cestě.
Děti dále rozvíjely motoriku, komunikaci, pohybové dovednosti hudební výtvarné cítění a mnohé další.