Obsah

Místo, kde žijeme

Typ: ostatní
Místo, kde žijeme Každý je doma tam, kde bydlí,
kde má své místo u stolu,
kde má svou postel a svou židli.
Doma jsou všichni pospolu.
Pes má svou boudu, krtek noru,
zajíc má pelech ve křoví,
vrabčák má hnízdo na javoru.
Doma si všichni vyhoví.
A šnek je doma, ať je, kde je -
svůj dům si nosí na hřbetě.
Ať svítí slunce nebo leje,
je doma všude na světě.

Každý je doma tam, kde bydlí, 

kde má své místo u stolu, 

kde má svou postel a svou židli. 

Doma jsou všichni pospolu. 

Pes má svou boudu, krtek noru, 

zajíc má pelech ve křoví, 

vrabčák má hnízdo na javoru. 

Doma si všichni vyhoví. 

A šnek je doma, ať je, kde je - 

svůj dům si nosí na hřbetě. 

Ať svítí slunce nebo leje, 

je doma všude na světě.

 

děti staví dům z kostekděti si hrají s dřevěným doměčkemděti kopou v písku  propast jako v Hranicích

 

V tématu Místo, kde žijeme si děti osvojovaly pojmy nahoře, dole, vedle, pod. Co je kulaté a co rovné nebo krátký, dlouhý.  Děti popisovaly svůj pokoj, který se poté pokoušely zakreslit.

V rozumových dovednostech jsme se více seznamovali s Českou republikou, naší vlajkou, vellikosti území - mapou, hlavním městem Prahou a dalšími symboly.

Po cestě do Zbrašovských Aragonitových jeskyní jsme nacházely turistické značky a piktogramy, které nás doprovází na každé cestě. 

Děti dále rozvíjely motoriku, komunikaci, pohybové dovednosti hudební výtvarné cítění a mnohé další. 

děti před jeskyníděti v jeskyniděti v jeskyni

děti v jeskyniděti před jeskyní

děti venkuděti se želvou

 

 

 

 


Vytvořeno: 17. 9. 2018
Poslední aktualizace: 17. 9. 2018 0:00
Autor: