Týdnem nás prováděla badatelská činnost při sledování stop různých živočichů. Stopy jsme zkoumali nejen na papíru, kdy děti přiřazovaly jednotlivé stopy k zvířatům, ale i ve sněhu, kde bádaly komu stopy patří. Rozlišovali jsme stopy malé x velké, vnímali vzájemné rozdílnosti a rozvíjeli předmatematické představy.
Každý si vytvořil svůj originální obraz plný zvířecích stop. Děti míchaly odstíny zimních a a zemitých barev, stínovaly a vyjadřovaly, jaké pocity v nich obraz vyvolává. Následně zaznamenaly stopy jednotlivých zvířat.
Nezapomněli jsme na podporu pohybových dovedností a to jak venku, tak uvnitř MŠ. Byl podporován postřeh, rychlost, hod na cíl a běh mezi překážkami. Závodivé hry v družstvech nám dokázaly, že k úspěchu celého týmu je potřeba snaha každého jednotlivce.
V rámci pohádky Boudo, budko byla podporována orientace v prostoru, předložky místa-za, před, vedle, mezi a řadové číslovky-první, poslední. Byly rozvíjeny dramatické a rytmické dovednosti při dramatizaci pohádky-Boudo budko. Těšíme se na sněhové zimní zážitky, které nám doufejme zima nadělí.