Týdnem nás prováděla badatelská činnost při sledování stop různých živočichů. Stopy jsme zkoumali především z obrázků, kdy děti přiřazovaly jednotlivé stopy ke zvířatům. Skládali jsme puzzle a zahráli si na detektivy. Prosvítili jsme obrázky, na kterých pod světlem byly vidět stopy zvířete a ty jsme pak přiřazovali ke zvířatům.
Sami jsme si obkreslili chodidlo, vystřihli si ho a rozlišovali jsme stopy malé i větší, vnímali jsme vzájemné rozdílnosti a rozvíjeli předmatematické představy.
Tentokrát jsme pracovali na skupinové výtvarné práci a každá skupina si vytvořila svůj originální obraz plný zvířecích stop, krmelců, zvířat, stromů a potoků.
V rámci pohádky Boudo, budko byla podporována orientace v prostoru, předložky místa za, před, vedle, mezi a řadové číslovky (první, poslední). Touto pohádkou jsme rozvíjeli dramatické dovednosti.
V oblasti sluchového vnímání jsme si procvičili sluch při hře Ptáčku, jak zpíváš, kdy úkolem bylo uhodnout pípnutí kamaráda a protančili jsme se s písní Vrabec a sýkorka.
Ve středu k nám navítal Stříbrný kůň a děti měly za úkol v místním parku splnit úkoly, aby se dostaly k pokladu. Akce byla opravdu vydařená, děti měly radost z dobře odvedené společné práce a na závěr i z odměny.
Na závěr týdne jsme oslavovali narozeniny. Kuličky i rohlíčky byly opravdu vynikající.